REGULAMIN SERWERA

1. OGÓLNE:

  1. Korzystanie z serwera automatycznie wiąże się z akceptacją regulaminu.
  2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
  3. W sprawach nieokreślonych lub nieuregulowanych, decyzje podejmuje administracja po przedyskutowaniu problemu z innymi osobami z administracji.
  4. Każdy gracz ma prawo odwołać się od decyzji administratora lub złożyć na niego skargę, zgłaszając to innej osobie tej samej lub wyższej rangi.
  5. W przypadku niesłusznego bana, skargę należy zgłosić niezwłocznie, jeśli ban dotyczy cheatów należy nie wyłączać gry. Niespełnienie tych warunków może uniemożliwić rozpatrzenie skargi.
  6. Bany nadajemy na konto, nie na osobę.
  7. Blacklisty w przeciwieństwie do normalnych banów są banami nadawanymi na konto oraz na osobę i wszystkie konta których będzie używać. Nie ma możliwości zakupienia unbana oraz nie obejmuje go UNBAN-ALL.

2. SERWER:

  1. Zakaz używania niedozwolonych modyfikacji gry i programów (cheatów, skryptów, Minecraft Forge, Lite Loader, Cheat Engine, LabyMod itp.). Dozwolone modyfikacje: OptiFine, TooManyItems, Minimapka, 5zig mod, BlazingPack.
  2. Całkowity zakaz używania publicznych kont premium (konta do których gracz nie posiada dostępu na stronie mojang.com) oraz cheatowania na multikontach, działania te będą kończyły się blacklistą bez żadnej możliwości unbana.
  3. Wszelkie ataki typu DoS skierowane w administrację lub serwer są surowo zabronione. Zgodnie z Art. Kodeksu Karnego 268, 268a, 269, oraz 287 działanie te podlega karze pozbawienia wolności do lat 5-ciu.
  4. Zakaz używania macro, doubleclicków, tripleclicków, clickerów itp. Bany nadawane są jedynie przez serwerowy plugin, administracja nie banuje za tego typu oprogramowanie podczas sprawdzania i nie odpowiada na zgłoszenia tego typu.
  5. Zakaz używania serwerów proxy/VPN.
  6. Zakaz działania na szkodę serwera.
  7. Zakaz nieuczciwego zdobywania statystyk (w tym punktów).
  8. Zakaz jakiegokolwiek wykorzystywania bugów gry i serwera (np. “altowania”).
  9. Zakaz współpracy z osobami z przeciwnej drużyny lub działania na niekorzyść swojej na trybach drużynowych.
  10. Zakaz nagrywania i/lub udostępniania rozmów z administracją serwera bez zgody danego administratora.
  11. Wszelkie przypadki łamania regulaminu należy niezwłocznie zgłosić administracji, w przeciwnym razie nie ponosimy odpowiedzialności za ich efekty.
  12. Zakazane jest wykorzystywanie sytuacji łamania regulaminu przez osoby trzecie na swoją korzyść, osoba taka może zostać uznana za współwinnego.
  13. Gracz ma obowiązek zgłaszać wszelkie zauważone błędy. W przypadku zgłoszenia istnieje możliwość otrzymania za nie nagrody. Nagroda za zgłoszenie oceniana jest przez administracje.

3. CHAT:

  1. Zachowaj netykietę.
  2. Administracja nie ingeruje w wiadomości prywatne, z wyjątkiem sytuacji zagrażających bezpieczeństwu graczy i/lub działających na szkodę serwera.
  3. Zakaz spamu na czacie i masowego wysyłania wiadomości prywatnych do losowych osób.
  4. Zakaz reklamowania treści niezwiązanych z HiPLAY.PL (serwery ts3, minecraft, live, filmiki, i inne, a w szczególności treści drastycznych, pornograficznych lub zabronionych przez prawo)
  5. Zakaz wulgarnego zachowania na czacie, obrażania graczy, administracji oraz serwera na czacie i helpop.
  6. Zakaz podawania IP, TS3, serwerów na chacie ogólnym.
  7. Zakaz gróźb atakami typu DOS/DDOS.
  8. Zakaz udostępniania danych osobowych; Loginów i/lub haseł do kont; Podawania IP graczy;
  9. Zakaz pisania ofert kupna/sprzedaży na czacie (nie odpowiadamy za nieuczciwe transakcje).
  10. Zakaz jakiegokolwiek podszywania się pod administracje np. zmuszania graczy do wykonania rozkazów pod pretekstem kary za ich niewykonanie.
  11. Zakaz wszelkich prób okradania i/lub scamowania graczy (m. in. wysyłanie scamlinków, wirusów, ip-loggerów itp., oszukane rekrutacje mające na celu scamowanie i wszelkie podobne działania).
  12. Zakaz prowokowania graczy/administracji do łamania regulaminu.
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 05.01.2018r